vrijdag 30 december 2011

Wish list 2012

Enkele boekjes die ik gaarne in 2012 zo snel mogelijk gelezen wil hebben.
 
 
2. Bruce C Greenwald's Competition Demystified ,  al heb ik gezwoegd aan Greenwalds andere bekende boek, dat over value investing...and beyond.
 
3. Quality of Earnings , of hoe een betere blik op de cijfers te kunnen werpen.
 
4 & 5 :  Doomsday machine en Boomerang travels in the new third world , valt het op dat ook ik een fan ben van Michael Lewis ? 
 
6.  Ik ben ook een fan van Montier, en deze heb ik nog niet : Value investing, tools and techniques for intelligent investment
 
7 & 8.  there is always something to do  en The alpha masters , omdat Jacob Wolinski het gezegd heeft.
Valt het op dat ik een enorme fan van Valuewalk.com ben ?
 
9.  en als ik nog tijd over heb, wil ik dit wel lezen.
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen