dinsdag 14 februari 2012

Medestrijders

Ik was op zoek naar de Q4 resultaten van Vaalco Energy ( EGY ) , een aandeel dat sinds maanden vrolijk op en neer danst. 
 
Check ik edgar , en stel vast dat naast het te verwachten Blackrock (ishares ETF ...),  er ook twee hedgies participeren in EGY: 
 
1.  Renaissance Technologies, van Jim Simons , de ultieme quant investeerder.
 
2.  Tocqueville Asset Management, waarover seekingalpha o.a schrijft  :  

" Investment Strategy: Tocqueville Asset Management LP employs a contrarian value approach to investing, seeking undervalued companies with good businesses and long-term fundamentals. The investment process is primarily driven by a bottom-up approach, focused on identifying value in a company's balance sheet, ability to generate cash, durability of franchise, and viability of its long-term strategy. The firm places emphasis on a company's longer-term earnings power and catalyst for positive change, such as a change in management or management approach. "

 

Het lijkt erop dat ik in dezelfde vijver vis als de laatste, wanneer ik strategie & die 15 aankopen bekijk.

 

De Q4 resultaten van Vaalco Energy heb ik helaas niet gevonden.

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen