woensdag 4 juli 2012

Picanol Group, update

 
Het viel me een half jaar geleden op dat Picanol Group in geen enkel van de guru-lijstjes voorkwam.
 
Maar hoe ik het ook bekeek, het leek me een ongelooflijk deep value bedrijf.  80miljoen Euro cash verdiend, en een Enterprise Value van amper 80Miljoen Euro.
 
Bovendien bestuurd door 1 van de beste managers, Luck Tack, een geniale capital allocator, die 88% van de aandelen bezit. That's a lot of skin in the game.
 
Het was me al duidelijk dat iemand de aandelen aan het opkopen was, gezien de koers sinds januari tussen 10.25 en 10.85 euro bleef dansen, ongeacht de beweging van de Bel20.
 
Iemand was die aandelen stuk voor stuk aan het opkopen.
 
 
 
 
Dit nieuws deed heel wat kopers de afgelopen dagen ontwaken. We staan vandaag op een 52W high (13.25Euro).
 
En de firma blijft fundamenteel zeer goedkoop.
 
Ik ben erg trots op mezelf dat mijn investerings-thesis de facto bevestigd wordt door Luc Tack zelf. 
 
Disclosure: long PIC
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten