dinsdag 6 augustus 2013

Palmen

 
De vrolijke meldingen blijven binnenstromen:
 
Brouwerij Palm maakt verlies .
 
 
Fantastisch nieuws.
 
 
Ik heb vele brouwerijen bezocht, uit interesse en ook als deel van m'n studies (keuzevak), maar de allerslechtste ervaring, met groooote afstand was de Palm.
 
 
Ik heb toen gedegouteerd gezworen nooit, maar dan ook nooit meer een Palm te kopen of te bestellen.   En ik heb me eraan gehouden, het valt me echt niet zwaar.  
 
 
Ik herinner mij ook hun mega-gierige verzamelacties.  Het kwam erop neer dat je enkele honderden, zoniet duizenden bakken Palm moest kopen, voordat je genoeg tokens verzameld had om...... een sleutelaanhanger te winnen. Misschien.
 
 
Het kan voor mijn part niet slecht genoeg gaan voor dat bedrijf.    Jammer dat de Rodenbach meegesleurd wordt, maar ge kunt ni alles hebben in 't leven.
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen