maandag 9 september 2013

meninkjes

 
Hierzie, iemand waarmee ik volledig akkoord ga, heeft zijn mening over MSFT bevestigd, en bijgekocht.
 
 
*************************************************************************************
Ikzelf heb me beperkt tot de Chili ETF (ECH) en Amsterdam Commodities.   Ik krijg binnenkort een verhoogd interim dividend van deze laatste, en het leek me een reden om deze positie een klein beetje te vergroten.   Als er geen screaming buy's zijn, lijkt me acomo wel een veilige haven, want "they supply peace of mind".
 
*************************************************************************************
 
De idiotie in de financiële pers houdt ook nooit op.  Volgens de Tijd zullen de Duitse aandelen volgend jaar 15% hoger staan.  Goed om weten, nietwaar?
Mijn glazen bol is de jongste tijd wat troebel,  leuk om vast te stellen dat die bij De Tijd helder is.  
 
Soit, in de FT was de hoofdmelding dat er een recordsom US geld in de europese aandelenmarkten gevloeid is.  Stel je voor, zeg.
Er is natuurlijk precies evenveel uitgevloeid, doch dat werd niet vermeld.
Maar ze moeten iets schrijven op hun hoofdpagina, en in de wereld zal er wel niks bijzonders gebeurd zijn.
 
**************************************************************************************
 
 
disclosure: long MSFT, Acomo, ECH 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen