maandag 28 oktober 2013

geluk


Niet dat ik overtuigd moest worden,  maar Felix Salmon doet een uitstekende job met deze blogpost

:-)

Ik durf me wel eens laten gaan als ik een wijn.winkel betreed, en tegenwoordig met die online winkels is het alleen maar erger geworden.  
De aankoop-teller staat deze maand op 6 kistjes, vooral  Spaans druivensap,  en op dit eigenste moment ligt een lijstje met uitstekende Bourgognes voor m'n neus. 
Niet om te bewaren, maar om te drinken. Met mate maar nog liever met maten. 


Als belegging hou ik de spaanse firma "Baron de Ley SA" in de gaten, noteert in Madrid, en het onnavolgbare Duitse bedrijf :  Sektkellerei Schloss Wachenheim AG
Niet in m'n bezit, maar wel firma'tjes wier business  niet erg gecorreleerd is met de rest, denk ik.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen