donderdag 14 november 2013

dilemma


Enderzijds, ik moet helemaal niks bijkopen.

Anderzijds,  hoe vaak in je leven krijg je de kans om iets 20-25% goedkoper te kunnen inslaan als Luc Tack?

Gezien die verstandig is, heeft hij het zotte dividend van TESB meteen geschrapt, en de dumpen de coupon-verslaafden vandaag . 

17, 3 euro  of -5.5%.


En doordat er heel wat afdelingen tegelijk in de soep aan het draaien zijn, kan Tack binnenkort met de grove borstel erdoor gaan.  

Een  "catalyst" om u tegen te zeggen.


het jeukt.


Update: zoals hier te lezen staat, is Tack de schulden meteen aan het terugdrijven, en is begonnen met het werkkapitaal uit te knijpen.  Nice.
Ik waag me niet snel aan voorspellingen, maar deze keer kan ik het niet laten:   het volgende dat bij TESB zal sneuvelen, is de geldverkwisting op "General administration".  There will be blood.
En de koers zakt verder, nu al onder de 17. 


  

2 opmerkingen:

  1. Bij mij jeukt het nu ook wel om eerlijk te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. http://trends.knack.be/economie/nieuws/bedrijven/afslanking-tessenderlo-group-treft-ook-brusselse-hoofdzetel/article-4000459200595.htm

    BeantwoordenVerwijderen