maandag 4 november 2013

selectief


Zoals ik eerder schreef, krijg ik af en toe ongevraagd advies van mijn future advisor.

En op 2 november was het een speciaaltje,  met een hoofstukje "Portfolio Recap for the past 30 Days",  en wat blijkt?   Mijn (zeer erg onvolledige) portfolio deed het  in de maand oktober 0,7% slechter dan hun "target portfolio".  

Voor een amateur als ik is dat niet zo slecht, maar wat ik me afvraag, waarom ineens nu dergelijke mailtjes krijgen? 
Waarom kreeg ik er geen toen m'n selectie pakweg 0,01% beter deed ?  Of heb ik maandenlang per toeval hun "target Pf" geklopt, en was het nu de eerste keer dan randomness er anders over besliste, en dus de eerste keer dat ik zo'n mailtje verdien??  Geen idee, maar ik heb een achterdochtige natuur.


Die relatieve performance waanzin, kennelijk een erg besmettelijke ziekte.

***************************************************************************************************************
 
M'n port staat vandaag op absolute recordhoogte, WU veerde vrijdag nog wat op, de $ ook  en vandaag is het de beurt aan VECO (eindelijk Q en K cijfers!)  en Picanol.

Ik zal dus maar rustig alles laten gelijk dat het is.


*****************************************************************************************************************

Disclosure: Long PIC, VECO, WU  al staat Veco in het vagevuur der mogelijke verkoopskandidaten.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen