maandag 30 juni 2014

Q2 2014, PF update

Value averaging gewijs moest ik afgelopen kwartaal bijna niks doen. Er is dus heel wat cash bijgekomen op de  rekening, ook omdat het dividend regende. 
De uitstekende koopkracht van de euro indachtig (Nochmals vielen Dank, Jens!) , werd die munt meteen geruild voor USD.


Zodus:
Grootste positie - nog steeds mooi aangroeiend - de U$ Dollar.


Aandelen: 

Picanol
Amsterdam Commodities
Van de Velde
Western Union
Altria Group
Standard Chartered
USA Mobility
Microsoft
Intel
Kone Oyi
Raytheon
Meredith Corp
Tessera Technologies
MeVis Medical Solutions
Agfa 



Exit: Mobistar, ingeruild voor :  

 Picanol & Van de Velde

 
ETF's:

VFEM
ECH
EWP


Bijgekocht: VFEM


Opties:

puts SPY jan '15 , positie onveranderd. 

(ik geef toe, ik overwoog vaak om een groepje far OTM puts op te pikken en te profiteren van de uitzonderlijke solden op deze portfolio verzekeringsmarkt)


**************************************************************************************

Ik vind het trouwens straf dat bij een value path dat in Euro gemeten wordt en met een portfolio die bijna volledig tegen de Euro wedt,  ik amper actie moet ondernemen hoewel de dure Euro verder apprecieert.

Enfin, ik vind het niet alleen straf, ik vind het zelfs geweldig!

**************************************************************

  








Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen