woensdag 6 augustus 2014

Groente

Komkommertijd, en voor het eerst in lange tijd zie ik extra groene lichtjes opduiken in diverse lijstjes.  Dzw dat een aantal extra bedrijfjes gewaardeerd staan aan m.i. aantrekkelijke prijzen. 

In het bijzonder zie ik enkele fijne Duitse firma's afgeprijsd worden, m.n. Bijou brigitte, Duerr en Baywa, et al. 
En de Dax natuurlijk, kennelijk zijn ze op een of andere manier gecorreleerd.  

In the UK  valt Tesco op, en Ladbrokes. 

Hopelijk houdt het momentum in de goede richting nog lange tijd aan. 
+++++++++++++++=====+++++++++++

Waar is het avontuur naartoe?  Als je jezelf al met de Satnav ingebouwd in google maps kan laten rondvoeren in Kigali en quasi geheel Rwanda? Of all places.... 
  En dat werkt dus kei-goed,  soms ben ik oprecht verwonderd over de wonderen der technologie, en dit is zo een moment. 
Nog erger, je zit in de middle of nowhere aan 1 der grote meren in je tentje, en de rest van je gezin heeft real-time fotos al op facebook gepost.   

---------------------------------

Maar voor het overige dwing ik mezelf tot een low-information diet, en  ik mis de zondvloet aan nutteloze nieuwtjes niet. 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen