dinsdag 9 september 2014

KIG lijst


De meest succesvolle van m'n vele lijstjes, is sinds jaar en dag de KIG lijst.

Het is een verzameling USA aandelen die vermeld stonden in een nieuwsbrief van een investeringsfonds. 

Jaren later herineerde ik me niet meer waar ik die ooit gevond had, tot ik just in m'n oude stratego posts aan het lezen was, en de idee ook toen kennelijk al nuttig vond

Mysterie opgelost.

Nieuw mysterie: is het Alzheimer?


MAAR,  een "nieuwe" (ttz. herontdekte...)  bron van verstandige beleggers gevonden, want Kovitz Investment Group publiceert elk kwartaal een update!! 

Dit lijkt me de jongste telg.


Het "probleem" met de posities van KIG, is dat die in quasi rechte lijn sinds 2012 gestegen zijn. En ik ze dus nooit wou/kon oppikken. 

 Doch er is geen haast, let's enjoy the process more than the proceeds.





 




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen