woensdag 1 oktober 2014

plusminus


Zij die de randomness beschrijven, hebben ineens vastgesteld dat de kans op deflatie toegenomen is.  

Is het niet bizar hoe moeilijk het kennelijk is om verder te kijken dan hun neus lang is?

Toen de Belgische journalisten, - ja  die linkse rakkers -  nog aan het melken waren over het behoud van de index,  konden  de werkgevers hier mijn gouden deal al lezen, op 5 januari 2012 :
"
"In België kan men dan een deal sluiten met de sociale partners: de automatische indexering blijft behouden, maar geldt in 2 richtingen.


Minder dan tien maanden geleden, keek ik er echt naar uit, intermezzo .
 
 
En pas gisteren is het doorgedrongen tot de meest conservatieve lui op deze planeet :
De ABVV

woehaahahaha!


Apropos conservatief:  Die gasten organiseerden een betogen voor het behoud van de index, voor het behoud van dit en dat, enz. ... want ze vreesden dat het de "meest conservatieve" regering ooit ging worden.
Honestly, you couldn't make it up. 

En dan krijgen ze wat ze willen, de index, en dan is 't weer ni goe!!


Ik blijf het herhalen: er bestaat geen groep op deze planeet die zo vaak genaaid wordt door haar leiders dan de sossen. En altijd zonder draad. 
Binnenkort zullen ze nog zonder ellentriek gezet worden en al.

Dat brengt me naadloos bij de slimste van de sossen, die  wil de deflatie wat vergroten, door VDB terug te halen, ... krijgt ie eindelijk de kans om het geld alsnog te verbranden, vorige keer is het kennelijk niet gelukt.


*****************************************************

ter info, ik heb een tijdje terug m'n loon gestoken waar m'n mond was, en heb  een nominale garantie geëist (en toen erg makkelijk verkregen van de verbaasde counterpart(s)). 

Ik vond het een discussiepuntje waard, uiteindelijk komt het neer op  enkel upside , en geen  downside. 


***************************************************************


Tegelijk ook nuttig nieuws in de Standaard,  we gaan beter op zoek naar de clitoris, Ik kan het iedereen aanbevelen.

Als u echter voor het naaien moet betalen, draagt dit zelfs bij aan het GDP 

en de Airbus A350  gaat op de markt komen.

In het laatste artikel is het belangrijkste vergeten:  alle A350 zijn verplicht uitgerust met de jongste generatie Rolls Royce motoren, en daardoor zijn de vliegers " stukken stiller en zuiniger dan de voorgaande generatie"

Ik hou enorm van 100% marktaandeel (en nog meer van bijhorende  total service contracts).


*****************
Daarom o.a.  long   LON:RR










 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen