woensdag 24 december 2014

beter vroeg dan nooit


Nuttig tekstje en een erg mooi grafiekje, vind ik.


In de praktijk kan je natuurlijk al 25 jaar vroeger beginnen, scheelt een hoop.
Kort nadat ik die time gedachte opschreef, kreeg ik van de spaarbank te horen dat de cash cash moest blijven,  wegens "wettelijk", "minderjarig", "vrederechter"  en wat andere praatjes.  Allemaal zaken die uitdrukkelijk niet het geval waren bij het openen vd rekeningen maar sindsdien zonder verwittiging "aangepast" werden. 

Meteen automatische opdrachen aangepast en sindsdien gaat 3/3 naar de effektenrekening, recordprijzen of niet.  
Ik ga meermaals vloeken als er nog eens supersolden aankomen, en die oude cash blijft vaststeken.  


Wat wel ongewijzigd bleef, is de succes-score bij het overtuigen van welvarende vrienden & kennissen  die baby'tje(s) kregen om de financiele steun van de overheid & familie  consequent  te sparen/beleggen:

0% 


Er zitten teveel economen tussen, vrees ik.  










Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen