donderdag 12 maart 2015

me like a lot now


Wat ik u niet wil onthouden :   deze draad 

kweetet, 'k zou er ni mogen mee lachen, als hobby spycholoog vermoed ik dat Kees wat problemen heeft met dopamine levels op ca. 170cm boven de grond: ziet net iets meer patronen in de randomness dan goed voor 'm is... 

Maar een brede glimlach kon ik toch niet onderdrukken toen ik dit las : 

"Ik heb een probleem met dat mensen hier niet snappen wat beleggen is"


Nou, een scherp oog voor andermans grootste pijnpunt heeft ie wel degelijk!  :-))))


Sjongejonge, 98 trades om aan 24,1% van 300euro te raken tussen begin december en gisterenavond.  

"Some people love the action, other people love the money."


Anderzijds, 10%/maand met honderden pagina's algoritmes:  Moneytron 2.0 ? 
En in zes jaar is ie "binnen",  ...  in Saint-Gilles? 





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen