donderdag 7 mei 2015

tweede zit


De vorige keer dat we ongeveer hier stonden,  had de goede fee mijn smeekbede om koopkracht blijkbaar niet goed begrepen:   euro koopkracht op zich verder vernietigd,  en als toetje nog een ferme boost aan de prijs van alle euro aandelen in mijn blikveld.  Dus dubbele tegenslag. 

Voor 1 keer in m'n schamele bestaan heb ik me eens aan m'n plan kunnen houden, en niks gedaan, (behalve euro's hamsteren, meer dan ooit tevoren.) 

Soit, sinds een paar dagen komt er wat beweging in de zaak, en zelfs in de juiste richting.  

Hopelijk houdt de goede fee de huidige koers aan!
   een euro ruilen tegen 1,5$ lijkt me best een fijn doel (mag ook het doel voorbijschieten) en marktprijzen  die elke dag in het rood staan,  lovin' it.   


Dan wordt het jaar toch nog leuk!  

:-)))

"De mens gelooft datgene waarop hij hoopt."


Geen opmerkingen:

Een reactie posten