donderdag 2 juli 2015

actie, II


de ETF kwartaals aankoop is weer achter de rug,  een brok ECH bij in het potje.


Nu ik toch bezig was (na lang zoeken naar de juiste toegangscodes en zo) , heb ik ook de dividendontvangsten van het voorbije half jaar of zo  herbelegd.


Met een euro in de buurt van @1,10USD en @1,4GBP ,  heb ik het maar bij euro's gehouden.



Om het manna over verschillende posities te smeren, ben ik transactiegewijs veel te gierig.


Alles op 1 lotje , wie niet waagt, ...


Op het lotje dat ik trok, stond :  Amsterdam Commodities


En zo geschiedde. 

3 opmerkingen:

  1. Rolls Royce was ook al eindje terug naar beneden aan het gaan, maar idd de pond staat wat minder interessant.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 1) Rolls Royce herinvesteert het dividend al automatisch! :-)
    2) RR zit bij een andere broker (en waar ingodsnaam zijn die inlog codes?!)
    3) ik heb de hoop dat RR volatiel gaat blijven, en er goeie bijkoop momenten volgen, terwijl acomo helaas een lieveling geworden is van de coupon verslaafden, hetgeen koersinstorting wat pleegt te remmen.
    4) kiezen is verliezen, en met wat sjans overleef ik het als het uitmondt in een debakel .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volatiel naar beneden is blijkbaar absoluut geen probleem voor Rolls Royce! :)

    BeantwoordenVerwijderen