donderdag 1 oktober 2015

PF Q3 2015


veel te veel actie, voor mijn doen.


Aandelen:  


Picanol
Amsterdam Commodities
Van de Velde
Rolls Royce Holdings
Altria Group  & Philip Morris Int
Western Union
SPOK Holdings
Microsoft
Raytheon
Intel
Tessera Technologies
Meredith Corp
Standard Chartered


Bijgekocht:  PIC, ACOMO & RR


ETF's: 


VWO
ECH
EWP
EWM

Bijgekocht: ECH  

(deze onklopbare markt-index-trackers kregen het afgelopen kwartaal serieus klop)

Mini-P
Aankoop :   UTX


Opties: 

SPX  P 201601   
KORS C 201701


Cash:  Gevoelig gezakt door alle bovenstaande acties.  Momenteel vooral EURO en GBP


Value Averaging:  als ik strict genomen mijn "value path" had gevolgd,  had ik sinds oktober 2014 nog altijd niks moeten bijkopen.   Bijgevolg staat de PF momenteel "te"  ver boven het value path, en dus met "te" weinig cash op overschot.
De toekomst zal uitwijzen of dit verstandig is (ik vrees ervoor).




2 opmerkingen:

  1. Ken je deze site?
    http://www.marketbeat.com/stocks/NYSE/WU/
    Ratings Breakdown: 6 Sell Rating(s), 12 Hold Rating(s), 5 Buy Rating(s)
    Consensus Rating: Hold (Score: 1.96)
    Consensus Price Target: $19.47 (4.97% upside)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie de toegevoegde waarde niet. Wie er zelf niet in slaagt om WU te waarderen maar koersdoelen en andere waarzeggerij nodig heeft, zou m.i. best ver van individuele aandelen weg blijven.

    BeantwoordenVerwijderen