woensdag 7 oktober 2015

two wrongs don't make...


Vorig kwartaal bood me veel te veel ongevraagde en onnodige actie (=fout fout fout) + de MDP/MG historie (hier pleit ik overmacht).

Met als gevolg dat er wat veel aandelen en wat weinig cash in het mandje lagen.

Soit, ik kan de situatie en de acties rationaliseren zoveel ik wil,  maar het komt erop neer dat ik wat aandelen verkocht heb, en wat cash opgestapeld heb voor hardere tijden.

Da's potentieel opnieuw fout, kweetet.

Er werd afscheid genomen van INTC  en van SPOK.

Waarom?

Het kwam rekenkundig goed uit: zonder die twee is de afstand tot het value path gehalveerd en werd cash opnieuw de grootste positie.

Gezien mijn herhaaldelijk bewezen talent als contra-indicator,  is dat een joekel van een koopsignaal voor INTC en SPOK  ! :)))

wellicht verpulvert INTC straks de verwachtingen van analisten en andere tisten, en ontvangt SPOK een ondenkbaar riant overnamebod.      Such is life!
  

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen