woensdag 13 juli 2016

Zomerbrief




Ik verbaas me er een beetje over hoe ze in theorie heel overtuigd zijn van hun gelijk (=>de lange inleiding) maar in de praktijk hun deep conviction picks als jacob engineering en BBBY gaan trimmen, 
de eerste enkel omdat ie "te zwaar" begon te wegen (voor mij geen goeie reden)
de tweede eigenlijk omdat het te lang duurt vooraleer ie zwaarder wordt. 
Tja.  

Zo verkochten ze eerder ook Coach in het putje: ze hadden wel gelijk met de investering-beslissing, maar het duurde ca. drie maanden te lang vooraleer ze ook gelijk kregen. Dus ipv bij te kopen toen de mispricing het grootst was...verkochten ze. 

Me dunkt dat ze het procentje(s) dat ze daar opgaven, vandaag goed hadden kunnen gebruiken in hun performance stats.


Anderzijds past wel in mijn kraam dat altria een vermelding kreeg ivm een zekere overwaardering, in de historische context. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten