dinsdag 4 oktober 2016

talentloze verwachting


De redder der Limburgse bossen heeft een voorstel voor de voetbalbond:

Wouter Deprez: "Naar aanleiding van de twee jeugdvoetballertjes die niet welkom zijn bij hun voetbalclub wegens gebrek aan talent : ik pleit voor de oprichting van een aparte voetbalcompetitie voor talentloze voetballertjes met veel goeie wil. Ik verwacht spannendere wedstrijden dan in de officiële competitie, meer geslaagde aanvallen wegens weinig getalenteerde verdedigers. Ik verwacht prachtige missers van slechte keepers en magnifieke owngoals. Ik verwacht ook verrassende interventies van scheidsrechters die bewezen hebben de reglementen niet te kennen, en liefst ook bijziend zijn. Ik verwacht ontspannen ouders langs de kant, sympathiek joelend voor eigen ploeg én tegenstander. Ik verwacht nadien slemppartijen in de kantine, aangezien fysieke conditie er niet toe doet. En als er een veteranencompetitie start in deze liga, kom ik er met veel plezier ook wat naast de bal sjotten en slechte voorzetten geven."


Ik peins dat de bomenredder eens moet gaan praten met de scheidsrechters uit het cafévoetbal, om eens bij te praten over hoe ontspannen de sfeer is op en rond het veld als er   talentloos gespeeld wordt, liefst met blinde arbitrage
 
:-)))


 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen