maandag 27 maart 2017

going nuts


misschien merk ik het ineens op omdat er wat activiteit in de sector is, of misschien bemerk ik een hype,  of misschien is het een waardeloos anekdotisch gegeven.

Ik passeerde afgelopen dagen in 2 voeding discounter winkels (=Aldi kloons), en meteen viel me iets op:

Ze hebben beide hun sortiment aan noten enorm uitgebreid.  Minstens 4 meter winkelrek  (van onder tot het bovenste schap)  werd ingenomen door noten, gedroogd fruit, crackers en mengsels van voorgaande.   Terwijl ge een jaar geleden ernaar moest zoeken tussen de zakken chips e.d..

Is er een dieet populair dat noten aanbeveelt?




 

1 opmerking:

  1. " 'Goei' vetten & proteïnen in noten" in het algemeen is wel iets waar ik persoonlijk, anekdotisch, een trend in merk... Paleo en keto zijn diëten of eetstijlen die wel van noten houden, denk ik, en de laatste jaren ook wat meer aandacht krijgen.
    De deze gebruikt ook wel eens wa noten: https://www.njam.tv/programmas/de-gezonde-goesting (raw bars, homemade granola, ...) en ik veronderstel dat de andere 'health' gurus niet zullen achterblijven.

    BeantwoordenVerwijderen