De Untied Technologies cijfers zijn volgens de verwachtingen.
Carrier lijkt over het cyclisch hoogtepunt. Nu gaat men proberen meer cash te puren uit dezelfde hoeveelheid sales.
Otis slaat opnieuw meer munt uit de orders en sales. In de CC vermeldde Hayes dat de nieuwe liften eigenlijk enkel door Otis kunnen worden onderhouden, en dat er minder en minder uren onderhoud nodig is per lift dankzij o.a. predictive maintenance.
Die productiviteitsgroei moet versnellen naarmate meer en meer liften 'online' komen.
En verder doet de Aero business het meer dan uitstekend. Dankzij COL gaan we 1,7B meer ebit mogen verwachten, en de Collins Aero divisie lijkt Carrier te gaan aflossen als meest profitabele.
Over RTX zet den dikke Hayes de kar weer voor het paard. Hij is al bezig met 20B aan dividend en buybacks (regardless of valuation) lang voordat de deal rond is en nog langer voordat de winkel operationeel in orde is.
We tellen de dagen af tot hij vertrokken is.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten