wat een week. Van de Velde gaat inzetten op de core business!
En we hebben tenminste duidelijkheid, nu. De familie zit dus uiteindelijk niet te azen op een low-ball buy out en VdV gaat zich terug concentreren op hun competitieve voordelen (*).
Allez, hadden ze gewoon naar mij geluisterd, was de familie een paar honderd miljoen rijker gebleven. En weten dat ze hier meelezen, eh! De beste dingen in het leven zijn gratis. dat weet toch iedereen!
Back to business.
De getallen voor 2018 zullen wel desastreus zijn, met alle omnichannel consultants en door hun (hoogst abnormale) manier van rapporteren.
Maar elk nadeel hep zijn voordeel, de firma is bijna door het putje gegaan en dus spotgoedkoop. En 1 vd families kocht onlangs bij.
Als Marleen de boel kan stabiliseren en "normaal" leert rapporteren, lijkt het mij een no-brainer. Staat goedkoper dan in de great financial crisis, als ik me niet vergis.
Als Marleen de marketing en de groeimotor opnieuw kan doen aanslaan, ben je vandaag spreekwoordelijk spekkoper.
(*) En omdat het misschien nooit meer voorkomt dat ik per ongeluk gelijk krijg, hier de integrale post van 18/10/17:
we weten dat de nieuwe van Van de Velde mijn kostbare munten aan het investeren is in "e-commerce".
Nu, beste lezers, daag ik u uit. Ik ben er nog niet in geslaagd ze tegen te komen, maar mss doe ik iets vaut.
Zo dom dat ie de eigen competitieve voordelen niet snapt, en dan maar losers na-aapt.
Ze lezen mee? Leuk...
BeantwoordenVerwijderen