woensdag 5 juni 2024

dekonink


Ik had al de indruk dat hij bij Tessenderlo niet in de beste verstandhouding is weggegaan (of moest weggaan?). 

Maar voor de eeuwige belofte deceuninck  is het alvast goed nieuws, dat mr. Haspeslagh er CEO wordt,  "de Koning" dus. 
 Goede zaak voor hen, da's zeker.

Ben wel curieus of hij deze keer wél aandelen gaat kopen (en bijhouden) van de boîte die hij bestuurt. 
Zijn wantrouwen t.o.v. aandelen TESB is - in hindsight -  in alle geval terecht gebleken. 

Bij Picanol destijds was het wel een pijnlijke misser. 


Deceuninck is een pure commodity business, niet de gemakkelijkste opdracht.  Maar hij staat scherp en is er klaar voor - las ik in de gazet.



 



2 opmerkingen:

  1. Ik ben ook benieuwd. Binnenkort eens uitzoeken of het de moeite is om een paar stukken DECB binnen te halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook wel aan het twijfelen wat ik nu moet doen met mijn aandelen TESB. Staan momenteel zelfs op verlies in mijn porto.

    BeantwoordenVerwijderen